Saturday 18 November 2017

Forex Neptunus Penta 81


Olieboor Fotos Penta 84 Voordat uiteindelik word opgebreek in die Cromarty Firth. Foto bygevoeg op 5 April 2007 Jou prentjie, getiteld , Toon 'n vyfhoek 80 reeks tuig met 'n brug wat oor die pyp dek; in 'n eiesoortige posisie, effens anders as die ander platforms in die reeks. 'Neptunus 7' was so 'n tuig, die eerste van die reeks gebou word. Sy is later bekend deur haar werf nommer: "Penta 81. Penta 84 is gebou vir hoë druk gas boor en 'n kroon compensator. Ek glo sy is opgebreek in Methil. Bygevoeg deur Louis Mair op 03 Augustus 2007. Louis Jou byna korrek behalwe dat sy uit was Byna presies waar hierdie foto geneem is, net aan die westekant van die Salt Burn Jetty op die Cromarty Firth. Ek was betrokke by sleep haar pontons tot die Highland Deephaven by Evanton word uitgespoel en geskrap word. Bygevoeg deur Ronald Young op 06 Augustus 2007. Altyd gewonder wat gebeur het met die P84. Ek het saam met haar van 1977 tot 1985. In daardie tyd was sy wat uitgevoer word deur Forex Neptunus (Nepfor). En geboor vir Total en elf gedurende hierdie tyd. Oor die jare het sy die Cromarty Firth. Methil. Haugesund en Stavanger vir gereelde nat beskuldigdebank inspeksies. Die gereelde toevoer skepe op daardie tydstip was die Seaforth held en die Star Aquarius. Vir die eerste paar jaar van my tyd aan boord van die bystand vaartuig was Gorpur 'n streng treiler van die Faroëreilande. Uiteindelik is hierdie vervang deur skepe uit die Grampian vloot. Watter jaar was die P84 opgebreek? Bygevoeg deur Billy Bruce op 15 Mei 2008. Sy is opgebreek in '86, '87 en '88 en dit was 88 toe ek gehelp sleep haar pontons tot Highland Deephaven in Evanton. Bygevoeg deur Ronald Young op 18 Mei 2008. Sy het 'n baie kort lewe in vergelyking met ander Penta tipes. Gebou in Finland deur Ruma Repola in 1974. Bygevoeg deur Billy Bruce op 29 November 2008. Die "Weste Venture" was die tweede Penta tuig te verbreek in die Cromarty Firth en hoewel dit nie teenwoordig is by hierdie punt in tyd die "Petrolia" het in die Cromarty Firth was vir 'n geruime jaar af en op. Bygevoeg deur Duncan Murray op 29 November 2008. Bring terug herinneringe, het ek op P84 tussen 1982 en 1985. Dikwels wonder wat gebeur het met mense soos Jim Tait (medic) Lawrence grondwater (Marine werktuigkundige) en Kevin O'Neil (Geoservices). Baie van die goeie herinneringe, insluitend die spoof dokumentêre ons het Alan giechelen styl - Ek het dit nog op VHS! Bygevoeg deur Aidan Watts op 05 April 2009. Ek werk ook op haar met 'n span van jong seuns van Arbroath Jim Cargil, Jimmy Milan 74-76 die eerste keer aan boord is in Stavanger per boot en Billy pued aan boord dan per helikopter. tweede en ons geboor vir Total die Noord-Alwyn en ons het 'n slegte weer wat Nuwejaar. Ek verlaat die Noord-Alwyn in 2005 vir die laaste keer. Bygevoeg deur Bill Craddock op 23 Julie 2009. Ek het ook 'n baie goeie herinneringe aan die P84 waar ek gewerk het as 'n Medic (Witch Doctor) 78-81 toe sy na Ierland. Bygevoeg deur Frank Wahedally op 10 Augustus 2009. Het iemand het inligting oor die Penta 87. Sy is gestrand / uitgespoel op die Iraanse kus Bygevoeg deur Billy Bruce op 03 November 2009. Ek het ook 'n baie mooi aandenking se van die booreiland vernoem Penta 84 of P84, gewerk as horlosie tender op die Noordsee in 1973 gebaseer in Skotland, hartseer om te sê dat my lewe gevange geneem het 'n heel ander pad, wat in Kanada verby die laaste 29 jaar op Bell Kanada. Bygevoeg deur Pierre Dumaine op 1 Julie 2010. Beste tye wat ek nog ooit in die buiteland deurgebring het op die P84, begin Julie 81 paar dae voor prins Charles en Di getroud. Seker ek het 'n paar foto's iewers lê rondom die ouens wat ek saam met, sal nooit vergeet dat wyn met die Sunday aandete elke week. Bygevoeg deur Richard Main op 26 Januarie 2011. Aye Frank, ek onthou jou toordokter bene. Bygevoeg deur Bill Robertson op 16 September 2011. Kan omgee baie van die ouens op die P84. Frank, Charlie en Jim Tait al medics op 'n sekere tyd. Ou Locheil die radio op. Gervasoni. Ksd Belibio. Eudier. Lawrence Grondwater. Nosh McCashie. Johny Milne. Ou Dod die skilder. Aiden. Bubbles die Steward. Tam die nag kok. plus ander wat ek net cant omgee hul name. Bill Robertson was jy in die beheerkamer. Dit was 'n groot tuig om te werk. Geen ander tuig soos dit by Kersfees en Nuwejaar. "Billy Bruce (Wullie die skilder) Scruffy Duffys." Bygevoeg deur op 17 September 2011. Nee, ek was kraan OPP Ek was Stewart Fitpatrics rug aan rug Ek aan al hierdie ouens wat jy noem. Ek het verskuif na die Drillstar was ek op die P84 wanneer dit gaan om Ierland Bygevoeg deur Bill Robertson op 25 September 2011. Kan omgee Stewart. Miskien het ons nie ontmoet Bill. Wanneer die P84 was in Ierland was ek op die Sindbad Saksiese (Jebsons). Ek het 2 reise op die NW Hutton. Ek het daarna op die Drillstar toe dit nuut vir 'n paar reise, dan terug na die P84 waar ek spandeer die laaste van my buitelandse dae. Bygevoeg deur Billy Bruce. (Wullie die skilder) op 29 September 2011. Ek Wiz op die sleep roond TOV Ierland, verskeep ons af redelik verleë. Het jy 'n braw nag in die lughawe Shannon voordat ons gaan Häme. Bygevoeg deur Richard Main op 18 Oktober 2011. Ek was op die Drillstar van die werf en vir die volgende 8 jaar. Ek onthou jy die skilder wullie Bygevoeg deur Bill Robertson op 25 Oktober 2011. Ons is op soek die besonderhede van Boorplatform Penta 87 gebou in 1975 of 76 in Frankryk, waardeer as iemand ons te help. Bygevoeg deur Sohail Ahmed Usmani op 27 Oktober 2011. Hallo almal.. Dit is vreemd, net klaar omskakeling die VHS kopieer jy het my pad terug 1990's tot digitale en ek het accoss hierdie webwerf en 'n klomp van die bekende name wat ek skielik weer onthou. Die P84 is 'n goed onderhou super klein tuig met hyskrane wat ontwerp is vir 'n bouperseel. Ek onthou nog die geen parkering teken op die Richier G-90. Maar jy kan eet jou ete van die Marine pomp kamer floors..Immaculate danksy Wullie die skilder! Kan omgee wat jy Laurence. "Of was dit Lukas". Merine MEChANIek Bygevoeg deur Billy Bruce. (Wullie Die skilder. Op 15 Julie 2012. As ek kan uitwerk hoe om dit te doen, sal ek die 'Whickers wêreld plaas op P84 video na YouTube, sodat ons kan almal 'n lag! Of miskien kan ons dit doen met jou digitale kopie Laurence? Bygevoeg deur Aidan Watts op 25 Julie 2012. Pas soos Wullie, ek wis Lukas, my bynaam wat deur Jim en die duikers uit Skywalker het. Shame die P84 het knobbled, was 'n goeie tuig. Dit sal lekker wees om 'n foto van die P84 in die tyd wat dit was in volle werking het Bygevoeg deur Pierre Dumaine op 26 Julie 2012. Ek is op soek na al oor die plek vir 'n video wat gemaak is om 1982 nog Canna vind dit, die tuig was ons in volle swang by die tyd, was een wat ek die kraan ops dat dit verfilm, dink sy naam is Bob, wees fyn TOV paar o die Auld gesigte Fae dan terug. Bygevoeg deur Richie Main op 27 Julie 2012. Hi Pierre. As jy vir my jou e-pos adres sal ek jou 'n foto van die P84 stuur gee, buitelandse geballast in volle op. Bygevoeg deur Billy Bruce op 27 Julie 2012. Hi Aidan Richard en die span, dis 'n goeie idee .. Sal gelede het by te los "Whickers Wêreld" op die utube. danksy Aidan vir die feit dat my kopie baie mane ago..keep julle op hoogte .. Dit sal lekker wees Billy en dankie vir die reageer. (Klik naam vir e-pos) Bygevoeg deur Pierre Dumaine op 31 Julie 2012. Goed om te sien dat sommige van julle het nog tere herinneringe van die werk op die P84. Ek was leerling ingenieur vir forex in 1982 Bygevoeg deur Philip Gosse op 13 November 2012. Hi! Ek is 'n Noorse joernalis besig met 'n groot storie van olie geskiedenis. Vir my storie ek moet weet of Penta 84 is boor op die Britse of Noorse kontinentale plat in 1984. Het enige van julle weet? Bygevoeg deur Ola Myrset op 21 November 2012. Hi Pierre. Probeer om die foto van P84 aan jou, maar hierdie e-pos skakel isnt werkende stuur. Bygevoeg deur Rasherpig55@aol. com op 21 November 2012. Ek was 'n kok op Pentagon 84 terug in 1977. Ons viering van die Queen's Silver Jubilee in die somer. Dit was die enigste keer dat ons kan alkohol drink aan boord - baie vreemd aangesien Franse rooster die Koningin !! Bygevoeg deur Clive Herring op 23 Desember 2012. Ek was op die P84 in 1978. Ek onthou die reëls op alkoholgebruik word wat verband hou met jou nasionaliteit. Ek weet nie of dit sal help Ola Myrset maar in 1978 het ons gewerk het in beide sektore (Noorweë en Engoland); Ons het ook vir beide oliemaatskappye (Total en elf). Die P84 sou in die Noordsee gewees in 1984, maar moontlik die eiendom van Sedco Forex. Die 81 meter Pentagones vinnig het uit die mode na die omslaan van die Alexander Kielland. Bygevoeg deur Louis Mair op 22 Januarie 2013. Ek het twee jaar op P84 van 1977 het afgeskop met kryt boor Catrering heen twee reise en dan verskuif na Forex - boor bemanning. Het my been gebreek toe 'n ketting gebreek onder spanning en druk my onder die knie. Morfien is goeie dinge. P84 was 'n groot tuig om al op werk. Bygevoeg deur Chris Caldwell op 8 Februarie 2013. Wie onthou die Penta 82? Gebou in Brownsville, Texas in 1973 was ek 'n Roughneck en dan tender te kyk tydens 1975-1977 N. Sea insluitend Stavanger fjord. Forex Neptune was operateurs, senior personeel hoofsaaklik Franse. Belangstel om uit te vind waar die tuig en bemanning agter 1977. Bob Mackenzie Bygevoeg deur Bob MacKenzie op 29 Junie 2013. Wie onthou die suster tuig om die P84 die P82? Gebou in Brownsville, Texas in 1973 uitgevoer word deur Forex Neptunus. Ek het gewerk as Roughneck dan tender op P82 kyk 1975-1977, hoofsaaklik N see. Herdoop en steeds besig Ek verstaan? Bygevoeg deur Bob MacKenzie op 4 Julie 2013. Afgekom hierdie webwerf na 'n soektog "Penta 84" - het geen verband met die rigs - maar klink asof jy ouens het 'n paar stories te vertel! Ek het gesoek na die sien van 'n BBC4 Filme van argiefmateriaal, ingestel op moderne musiek, genaamd "uit die see na die land Beyond: Brittanje se kus op Film" waar daar was 'n klein segment toon houers op die "P84" oorgedra, as jy ' d dit noem. Net gedink ek wil julle die heads-up gee. Bygevoeg deur Malcolm Kelly op 6 September 2013. Haai kêrels, Die 81 is in die buiteland van Mississippi gestapel in 1991. Ek was gehuur met Roger Allen van Ingleside, Tx om te sit op die tuig en ligte aanhou en kop bo water terwyl die huidige eienaar gevind koper. Ek is meegedeel dit vandaan kom Brasilië en was in besit van 'n Noorweegse maatskappy. Anders as wat ek niks verder weet. Ek het drie haakplekke by 60-70 dae 'n stuk sit op die ding voor ek aanbeweeg. Altyd gewonder of 'n koper gevind of as dit geskrap. Bygevoeg deur John Hanley op 25 September 2013. Baie interessant lees die storie oor P84, wat ek was betrokke by die bou van in 1974 in Pori. What 'n tyd? Het die tuig in -76. P82 is nou in Brasilië genoem Ensco 5000. Bygevoeg deur John Meling op 21 Oktober 2013. Ek hoef tekening of enige inligting van hoofstruktuur (soos kolom, pontons shap. Muur thichness & Liggewig) van Penta 87 0r 84 vir my navorsing. Indien u enige inligting vriendelik help my asseblief. My e-pos is. jim_2000_zh@yahoo. com Bygevoeg deur Jim op 29 Oktober 2013. Hallo, Ek is die ondersoek na die Penta reeks rigs. Die P81 is in Frankryk gebou is deur CFEM. Dit is later bekend as die Viking Producer en dit is geskrap. P82 gebou in Brownsville, TX, USA AKA as JFP 12, JFP Twaalf, skat Viking, Viking Pride Mexiko en tans Ensco 5000 werk Brasilië P83 - Gebou deur CFEM in Frankryk. Geraak Drillmaster dan omgeskakel word na Buchan Aplha - nog steeds in werking in die Noordsee P84 is 'n bietjie van 'n onbekende vir my, maar ek glo dit is scpapped in Methill in die 80's P85 gebou in Ruma Repola, Finland. AKA as Venture Een, Venture 1, Dixilyn-Veld 96, Sonat D-F 96, Ocean 96 en tans Noble Lorris Bouzigard werk in Mexiko P86 gebou in Ruama Repols, Finland. AKA as Venture twee, Venture 2, Dixilyn-Veld 97, Sonat DF 97 en tans Noble Therald Martin werk af Brasilië P87 Gebou op CFEM. AKA Medusa, Astiere en geskrap in Gaboen oor 2004 P90 - Gebou deur CFEM. Ook AKA as Algemene Enrique Mosconi, Port Magellan, Falcon Star Ocean 97 en Atlantiese Star. Werk af Brasilië Alexander Kielland - CFEM - Versonke 27 Maart 1980 Henrik Ibsen - CFEM - AKA Veilige Petrolia, SS Petrolia en tans Archimedes - warm gestapel Port Arthur TX P91 - CFEM - AKA Gulnare en tans Zagreb 1 Indien u enige inligting oor enige van hierdie platforms sal ek belangstel om te hoor van jou per pos op hierdie bladsy of e-pos garyforsyth32@yahoo. co. uk Bygevoeg deur Gary Forsyth op 4 November 2013. Al daardie jare gelede, en die name draf 'n paar herinneringe, onthou dat die teater verander in 'n kroeg toe daar 'n staking. Ook om te klim die been, nadat hulle het die berg weg terwyl hy in haugasund, effens slegter van ware na 'n nag in die sage bar. Onthou bel, was hy 'n eenmalige, gaan wees Freddie Mercurys t seuntjie. Dixie die sjef, was 'n ander naam, en Nelson ?? Bygevoeg deur Paul Brown op 22 Desember 2013. Ek was een van die Ierse span wat die Penta 84 in 1981 in daardie deel van die Atlantiese aangesluit Ons geboor langs die weskus van Ierland deur die winter van 1981-1982.It was die eerste winter boor operasie. Ons is ook drank vir Kersete toegelaat as deel van die unie vakbondverteenwoordigers te gaan met die Franse Senior Toolpusher (Ek is nie seker of hulle Rig Intendant geroep, in daardie dae). Die Franse wyn kortkom met hul ete. Ek vergeet sy naam, maar hy regverdig was om te hanteer. Ek was 'n unie verteenwoordiger en ek het gevind dat die Franse bestuur redelik om te hanteer en veiligheid was 'n top prioriteit. Ek dink die pusher was 'n voormalige Franse Vreemdelinge Legioen beampte. Net na ete die boor string gebreek en ons het reguit na 'n visvang expidition. Die bier was gou gesweet van ons met die talle reise in en uit die gat in 'n poging om die gebreekte snaar te haal. 'N groot tuig om te werk. Bygevoeg deur Padaig Campbell op 13 Februarie 2014. Ek onthou nog goed die P84 goed. Ek het saam met haar as 'n onderhoud Plater sweismasjien in die vroeë 80's en terwyl trek die ankers vir die sleep af na Brest af Frankryk een van die hyskrane verbreek sy voetstuk. Gelukkig het dit met meer as die loopvlak, breek sy rug en deur dit te doen die carne opperator oorleef. Het dit nie oor die loopvlak dit sou tref een van die pontons en God weet wat sou gebeur het gedaal. Die hyskraan opperator het een hel van 'n bollicking van die Franse instrument pusher as hy uit die taxi getrek is. Ons het 'n ompad via Rotterdam om dit op te hef af voordat ons verder trek om Brest. Alles in ag genome al 'n groot tuig en bemanning om te werk met. Bygevoeg deur Peter Bullard op 11 Maart 2014. Laurence of Aiden P84. Het jy dit regkry om die Whickers wêreld video te kry op YouTube? Aidan net gekoppel my om hierdie en OMG. Lukas Grondwater! Hoe gaan die waarnemende loopbaan gaan? Groot installasie. Bietjie van die P84 is rond hang lughawe Dyce vir 'n rukkie in die agterplaas van wat nou bekend as Penta feight. Bygevoeg deur Jim Tait op 30 Maart 2014. Ek is byna gereed om die valse film wat ons gemaak het op P84 plaas, hoef net 'n bietjie van redigering te doen. In die tussentyd, het ek 'n sleepwa gepos. Gaan net na YouTube en soek vir 'Noordsee skandaal "! Bygevoeg deur Aidan Watts op 30 Maart 2014. Beklee 'n sleepwa vir die film wat ons geskiet op P84 op YouTube. Soek vir 'Noordsee skandaal ", volle film om te volg wanneer ek 'n bietjie van redigering gedoen het! Bygevoeg deur Aidan Watts op 11 April 2014. Hey seuns, onthou jy as die See bors is ronde of vierkantige in grootte. Ons het tans nodig het om kurkprop maar kan nie druk te vind, en wanneer ons dit doen hulle in Frans. As jy kan slaan in dit sal baie waardeer word. Bygevoeg deur J. Campos op 26 April 2014. Ek het gewerk op die P-84 in 1978 met mede-Aussie Phil McKee, Ron Spink van Arbroath en Kiwi hyskraanoperateur Robin Winikieri. Monsieur Gervasoni was ons toesighouer. Bygevoeg deur Alan Knight op 22 Augustus 2014. J'ai EU mais 20 ans sur p 84 le 10 janvier 1976 mer d'iroise que de aandenking Ksd belibio à bord mnr eude Laforge lastéra. Claude Rouge Le grutier Kester et tant d'autres J'ai quelques's kontak Bygevoeg deur Le Douarin Philippe op 18 September 2014. Bonjour et groete n tout le monde. In antwoord op die vraag Bob McKenzie se lyk ek om te onthou dat die P82 is die Buchan swaai produksie tuig. Die P83 is (weer uit die geheue) die Venture Een / DF 96. Ek het gelukkige herinneringe van die P84. HERSCHER, Kenny MacDonald, John Lewis, waar is jy nou? Bygevoeg deur Louis Mair op 6 Oktober 2014. Gee asseblief vir my 'n paar meer inligting van Pentagon 87 en dit is ook bekend as Asterie. Dit is in Iran nou en ons 'n paar inligting daarvoor benodig. Bygevoeg deur Shaza op 19 November 2014. As iemand wil om te sien wat presies het op die P84 gedurende die tagtigerjare, net gaan na YouTube en tik in 'Noordsee skandaal "! Bygevoeg deur Aidan Watts op 22 Desember 2014. Hi Billy en Lawrence, ek het saam met haar vir die laaste putjie voordat sy gesleep in die Cromarty Firth en geskrap word. Ek het toe op die Sedco 703 Bygevoeg deur Michael Curry op 31 Januarie 2015. Ek het post 'n P84 video na YouTube. As jy soek vir 'Noordsee skandaal "op YouTube sal jy die video te vind !! Bygevoeg deur Aidan Watts op 31 Januarie 2015. Aye Jim Tait, nie meer verder vorentoe met die video Noordsee Scandal voorskou is op YouTube deur Aiden Watts, baie professioneel. Bygevoeg deur Laurence op 19 Februarie 2015. Ja 'n blik op dit. Baie goed gedoen. Sien uit na die volle ding. Bygevoeg deur Wullie Bruce op 20 Februarie 2015. Hallo here, daar is 'n tuig Ek was gister genoem Die Archimedes of die Petrolia. Pentagon tuig Ek dink laaste van sy soort. Bygevoeg deur Jason op 20 Februarie 2015. Vyfhoeke 84 was 'n baie stabiele tuig in 'n weer rigting. Is kriminele sloop dit, is gebou in Finland en was so stewig soos 'n rots. My eerste werk was om skoon te maak al die sweislasse in die verspannings vir MPI inspections..I wat bergklim nie nou kan doen met toue en lere by 45 grade hoeke. Waar is die Petrolia Jason .. Ek het nou afgelaai die volle video wat ons geskiet, geen redigering Ek is bang, maar dit is nog redelik amusant in dele. Gaan na YouTube en soek 'flous rond op Penta 84. Bygevoeg deur Aidan Watts op 20 Februarie 2015. Daar is 6 Penta rigs gelaat Ocean Werknemers . 15100 Uitvoerende hoof: Steven Newman Career Site Ocean Inc is die wêreld se grootste aflandige boor kontrakteur. Met 'n vloot van 136 mobiele aflandige boor eenhede sowel as een ultra-Noorse nieuwbouw drillship en drie hoë-spesifikasie jackups onder konstruksie, is Ocean se vloot beskou as een van die mees moderne en veelsydige in die wêreld as gevolg van sy klem op tegnies veeleisende segmente van die aflandige boor besigheid. Die maatskappy het die wêreld se hoofkantoor in Switserland. Ocean besit of bedryf 79 mobiele aflandige boor eenhede wat verband hou met sy voortgesette bedrywighede. Soos van 18 Februarie, 2014, die vloot bestaan ​​uit 46 hoë-spesifikasie Drijvers (Ultra-Deep, Deep en harde omgewing semisubmersibles en drillships), 22 Oopsee - Drijvers en 11 High-spesifikasie Jackups. Op 18 Februarie 2014, die maatskappy het ook sewe Ultra-Deep drillships en vyf High-spesifikasie Jackups onder konstruksie of onder kontrak opgerig gaan word. Ocean blink op die bou van olie en aardgas putte in die diep waters en moeilike omgewings. Die maatskappy bied rigs vir alle vorme van petroleum maatskappye in aflandige boor markte dat die Amerikaanse Golf van Mexiko en die ooste van Kanada, Brasilië, die Verenigde Koninkryk en die Noorse sektore van die Noordsee, Wes-Afrika, Asië, waaronder Australië, die Midde-Ooste, Indië insluit en die Middellandse See. Ocean hou 19 van die afgelope 23 wêreldrekords vir die boor in die diepste waters. Die ultra-Noorse drillship Discoverer Diep see het die huidige wêreld waterdiepte boor rekord in 10.011 voete van water in die VSA Golf van Mexiko in November 2003 werk vir ChevronTexaco. Ander wêreldrekords sluit die wêreld se diepste SUBSEA putte in ongeveer 9000 voet water voltooi word deur die Deepwater Millennium en die wêreld waterdiepte rekord vir 'n vasgemeer tuig in 8951 voete van water deur die Deepwater Nautilus. Vir 2013, die maatskappy berig totale inkomste van $ 9480000000 en netto inkomste van $ 1400000000. Sedert die aanvang van die aflandige boor bedryf se eerste jackup boorplatform in 1954, het Ocean 'n lang geskiedenis van tegnologiese & quot bereik;. Eerstes & quot; Hierdie innovasies sluit in: - Eerste buitelandse jackup boorplatform - Eerste selfaangedrewe jackup - Eerste-rewolwer vasgemeer drillship - Eerste dinamiese geposisioneer drillship vir eksplorasie - Eerste dinamiese geposisioneer semisubmersible - Eerste vierde generasie semisubmersible - Eerste tuig om die hele jaar deur in die Noordsee boor - Eerste semisubmersible vir sub-Arktiese, die hele jaar deur bedrywighede in die Barentsz-see - Eerste semisubmersible vir die hele jaar deur boor Wes van die Shetland Eilande in meer as 4000 voet water - Eerste Noorse semisubmersibles met gepatenteerde Tri-Wet Derrick - Eerste ultra-Noorse drillship met gepatenteerde dual-aktiwiteit boor stelsel 1926 - Danciger Oil & amp; Verfyn Company, gestig in 1919 in Louisiana, VSA, koop sy eerste boorplatform. 1942 - Forex gestig in Frankryk. 1947 - Southeastern Drilling Company (Sedco) gestig in Texas, VSA, deur Bill Clements (voormalige Texas Goewerneur, 1979-1983 en 1987-1991). 1950 - Suid-Vervaardiging Co 'n filiaal van Suider Nasionale Gas, koop Danciger. 1952 - Schlumberger verkry sommige ForexDrilling aandele. 1952 - Southeastern Drilling Company begin boor in Suid-Texas, VSA, met twee, vlakwater semisubmersible skepe. 1953 - Southern Produksie vorm Die buitelandse maatskappy te ontwerp en te bou van die wêreld se eerste jackup boorplatform en paart Die buitelandse maatskappy met Danciger boor bedrywighede. 1954 - Rig 51: wêreld se eerste buitelandse jackup boorplatform deur Die buitelandse maatskappy ontwikkel in die VSA Golf van Mexiko 1955 - Rig 21: eerste & quot; Post-tipe & quot; moeras skip, gebou deur Sedco, Trinidad 1955 - Southeastern Drilling Company bedryf as Sedco. Bedrywighede uit te brei van die Verenigde State van Amerika Latyns-Amerika en die Verre Ooste. 1962 - Neptune Offshore gestig met kapitaal van Forex en Languedocienne - Forenco. 1963 - Die buitelandse maatskappy verkry Internasionale Drilling Co Ltd van Londen, wat die begin van die maatskappy se bedrywighede in die Verenigde Koninkryk. 1963 - Discoverer ek: wêreld se eerste-rewolwer vasgemeer drillship 1965 - Hustler: eerste roerende vrydraende boorplatform op 'n jackup skip 1966 - Orion Die buitelandse maatskappy se: wêreld se eerste jackup ontwerp vir die hele jaar deur bedrywighede in die Noordsee 1968 - Schlumberger verteer meerderheid belang in Forex. 1969 - Penta 81: eerste semisubmersible tuig gebou deur Neptunus van Forex, Die Franse Petroleum Institute, Hyrdrocarbon Support Fund. 1969 - Die Offshore Mercury: wêreld se eerste selfaangedrewe jackup 1970 - Schlumberger verkry 50% - belang in Neptunus uit Languedocienne-Forenco en raak Forex se vennoot. 1971 - Schlumberger hou 100% van Forex voorraad. Forex Neptunus is geïntegreer met Languedocienne-Forenco binne Schlumberger. 1971 - Neptunus se Penta 81 ontdek die Frigg Field in die Noordsee 1971 - Sedco 445: eerste dinamiese geposisioneer drillship 1972 - Sedco 445: eerste & quot; lewe & quot; ondersoekende goed gebruik te maak van dinamiese posisie in 1300 voet water buitelandse Brunei 1977 - Sedco 709: wêreld se eerste dinamiese geposisioneer semisubmersible 1984 - Schlumberger verkry Sedco. 1985 - Sedco Forex samesmelting kombineer buitelandse en aanlandige boor bedrywighede van die voormalige Sedco en Forex Neptune in die Sedco Forex boor afdeling. 1985 - Polar Pioneer van Ocean: wêreld se eerste fourthgeneration semisubmersible 1986 - Ocean Arktiese: wêreld se eerste tuig om die hele jaar deur in die Barentsz-see boor 1989 - Sedco Forex begin $ 700 miljoen opgraderings aan vloot meer as vyf jaar. 1992 - Offshore se moedermaatskappy, Southern Natuurlike Hulpbronne, gebaseer in Birmingham, Alabama, verander sy naam na Sonat. Die buitelandse maatskappy word Sonat Offshore Drilling Inc 1993 - Sonat draai af die boor filiaal met 'n aanvanklike openbare aanbod van Sonat Offshore Drilling Inc (Sodi), gebaseer in Houston. 1996 - Sodi verkry Ocean ASA Noorweë vir $ 1500000000 in voorraad en kontant, die skep van Ocean Offshore, Inc en die verdubbeling van die maatskappy se aflandige boor vloot. 1996 - Ocean Leier: eerste vierde generasie semisubmersible in staat die hele jaar deur bedrywighede wes van die Shetland Eilande in meer as 4000 voet water 1997 - Sedco Forex belê $ 1 miljard in nuwe aflandige boor toerusting oor die volgende twee jaar. 1997 - Ocean belê $ 1400000000 in nuwe aflandige boor toerusting oor die volgende twee jaar. 1999 - Schlumberger draai af Sedco Forex, wat saamgesmelt met Ocean Offshore Inc. 1999 - Ocean Offshore Inc. verander sy naam na Ocean Sedco Forex. 1999 - Ocean Discoverer Enterprise: eerste ultra-Noorse dubbele-aktiwiteit drillship 2000 - Sedco Express, Sedco Energie en Cajun Express: eerste vyfde generasie semisubmersible rigs 2000 - Deep ekspedisie stel die wêreld water diepte rekord. 9144 voete van water 2000 - Deep Millennium stel die wêreld water diepte rekord. 9200 voete van water 2001 - Discoverer Gees breek twee keer die wêreld water diepte rekord. 9727 voet water 9687 voete van water 2001 - Discoverer Gees stel wêreldrekord vir diepste SUBSEA voltooiing. 7209 voete van water 2003 - Discoverer Diep see sit die wêreld water diepte rekord, wat oorslaan na die eerste tuig in die bedryf te boor in meer as 10,000 voete van water. 10011 voete van water 2003 - Polar Pioneer bou 'n wêreld-rekord horisontale goed. 23000 voete 2003 - Deep Nautilus stel wêreldrekord vir diepste SUBSEA voltooiing. 7570 voete van water 2004 - Deep Nautilus stel sy vyfde agtereenvolgende wêreld water diepte rekord vir 'n vasgemeer semisubmersible tuig. 8951 voete van water 2004 - Horizon Deep stel wêreld water diepte rekord vir 'n semisubmersible tuig. 9576 voete van water 2005 - Deep Nautilus stel wêreldrekord vir diepste aflandige olie en gas goed. 32613 voete Ware Vertikale Diepte 2005 - Discoverer Gees stel wêreldrekord vir diepste aflandige olie en gas goed. 34189 voete Gemeet Diepte 2006 - Deep Millennium stel vier wêreldrekords vir voltooiing bedrywighede, die jongste in ongeveer 9000 voet water Die maatskappy het sy hoofkwartier in die Kaaimanseilande na Switserland in 2008. In April 2010 het die maatskappy se Horizon Deep Water tuig ontplof in die Golf van Mexiko en vermoor 11 werkers. Die gevolglike oliestorting was die grootste in VS geskiedenis en kon nie vervat vir 'n paar maande. Die tuig is gebou deur Ocean en gehuur om BP. N 2012, die maatskappy gesluit op die verkoop van 38 vlakwater boor rigs te Shelf boor Holdings Ltd. verdere herposisionering van die maatskappy as 'n meer gefokusde operateur van 'n hoë-spesifikasie boor rigs. Opgedateer 18 Maart 2014 Olieboor Fotos Penta 84 op plek Noordsee 1984 Myself met die P84 wat vir Totaal besig was om 1984. Foto bygevoeg op 26 Julie 2012 om 00:46 Gewerk het op P 84 terug in 1974 Noordsee Bygevoeg deur Pierre Dumaine op 1 Augustus 2012. Ek het ook op P84 vir Forex Neptunus as 'n hyskraan Op. Kan nie onthou watter jaar cos dit oor 'n honderd jaar gelede lyk. Damn goeie grub en goeie klomp van die ouens. Het na die onderkant van een van die bene (binne.) En noem my 'n wimp maar dit was scary. Tydens een stormagtige nag is my Mani kraan oorstroom met seewater in die enjin kompartement wat nie goed was aangesien die motors waar almal elektriese. O WOT pret wat ons gebruik het voordat HSE begin om vrae te vra. Daardie vroeë dae was rof en gereed, maar ek was lief vir elke minuut van hulle. Ek het nou net gepos word 'n sleepwa vir die film wat ons op P84. As jy gaan na YouTube en soek vir 'Noordsee skandaal "jy sal dit vind. Volle film te volg! Net het gevind dat hierdie prentjie en erken jy onmiddellik, aangename verrassing! Ek gebruik om te werk vir Dowell Schlumberger op die P84 omstreeks dieselfde time. I hoop dat alles goed. Kevin Oneil Bygevoeg deur Kevin Oneil op 27 Desember 2014. Stuart Tait Общие сведения Gewerk 1973-2003 in Schlumberger boor afdelings gevolg deur die bestuur tyd in Weatherford, SAP, Pride and Eerste (PUK) as konsultant voorste buitelandse Mosambiek boor projek vir Sasol. Trots, 2003-2010, Country Manager incl. streek Angola deur uitbreiding tot 9 modus in 2006 en markdaling in 2009. Schlumberger boor afdelings (Sedco Forex) van leerling aan senior bestuursposte in bedrywighede, projekte, tegniese, veiligheid, tot 2003, en later Consultancy opdragte. 2013-14: Seil en oseaan wedrenne rondom die wêreld op 70 'n seiljag geëindig Julie 2014 na & gt; 42000 nm. 2015: YachtMaster. Degreed meganiese ingenieur met mid-loopbaan MBA. Spesialiteite: Algemene en projekbestuur van grond en aflandige boor bedrywighede, incl. Noorse, stroomop projekleierskap, veiligheid leierskap, sake-ontwikkeling. ENSCO 5000 Die ENSCO 5000 is 'n 2 gen semisubmersible boorplatform bestuur deur boor kontrakteur ENSCO. Dit Modu aangeslaan om te boor in die water dieptes van tot 2300 voet. Die MW drijver aangeslaan tot 'n maksimum totale boor diepte van ongeveer 20,000 ft bereik. En kan akkommodeer ongeveer 120 bemanningslede. Stasie hou bereik deur 'n konvensionele anker stelsel. Die semi gelewer in 1973. Gebou op 'n Forex Neptunus & amp; IVP semisubmersible ontwerp sjabloon, hierdie tuig gebou op die Keppel AmFELS werf in die VSA. Dwarsdeur hul nutsduur, is buitelandse platforms soms herdoop as gevolg van blatante verkope, M & amp; A, of veranderings in naam. Tydens sy bedryfstelsel geskiedenis, het die ENSCO 5000 ook genoem: Pride Mexiko, Viking, Tor Viking, skat Viking, JFP 12 en Penta 82. Sandy Dixon Hess Corporation Shorebase & amp; Logistiek Manager Опыт работы Shorebase & amp; Logistieke bestuurder Hess Corporation январь 2014 - настоящее время (2 года 1 месяц) Shorebase en logistieke bestuurder Hess Corporation октябрь 2008 - январь 2014 (5 лет 4 месяца) Bestuur en ondersteun die nakoming van Hess beleid, prosedures en Veiligheid kultuur, wat direk aan die EG Voorsieningskanaal Bestuurder en neem op die rol wanneer dit versoek word. Bestuur al die beplanning en uitvoering van alle in die land Marine, Logistieke hulpbronne in Bata, Malabo, Luba en buitelandse verseker doeltreffendheid in alle gebiede en die lewering van 'n hoë werkverrigting. Bestuur al 3 shorebase bedrywighede veilig, doeltreffend, koste-effektief en binne begrotings. Verantwoordbaar en kontrak eienaar vir die bestuur van mariene, roterende, vastevlerk en kaai bedrywighede, stuwadoor bewegings en koste. Doen jaarlikse mariene vaartuig, lugvaart en shorebase strategieë, interaksie met alle sakevennote in Operasionele, boor, Ontwikkeling en Projek groepe. Kontrak Performance Management / onboarding, keuringsproses, gereelde besoeke & ouditering Wat verantwoordelik is vir die opheffing van toerusting en bedrywighede in Bata, Bome, Offshore en by Quayside - Implementering van LECOP. Kliënt gefokus op die verskaffing 'n uitstekende diens en die bou van 'n betroubare verhoudings. Bestuur Logistiek KPI dop en verslagdoening van al 3 shorebase plekke en hulpbronne. Verskaf Logistiek Rescue & Recovery in die veld hulpbronne, insluitend Medivac ondersteuning. Ontwikkeling van mense / Talent - Identifiseer vaardigheid gapings en werkspan teenoor EG Nasionalisering Bestuur Land Vervoer - Pro-aktiewe en defensiewe bestuur gedrag Bestuur Materials - Air & See vrag - EG Dokumentasie vereistes - Afbreek in kostepunt toekenning en die dop. Verkryging en Kontrakte - P2P - Finansies - Onderhandeling - Probleemoplossing - besluitneming. Maak uit fakture in SAP Na voltooiing van resensies ondervinding Lang Entry: Afrit strategie / Neem Wins: Afrit strategie / Neem Wins:

No comments:

Post a Comment