Wednesday 16 August 2017

Milos Gaan Na Amerika - Die Een Uur Trading Strategie Vir Amerikaanse Markte


Milos gaan na Amerika Die Een Uur Trading Strategie vir Amerikaanse markte 20 Februarie 2014 deur Milos Volledige resensie van Milos Een Uur Strategie Vir Binary Options Trading Toe ek begin het om hierdie strategie te skryf wat ek wou antwoorde vir die volgende vrae ten einde te help almal gebruik dit beter gee. Wat gemotiveer die handel? Hoe is die handel daarin geslaag? Was dit suksesvol? Hoekom? Het jy verloor? Hoekom? Ek vra hierdie vrae met elke handel en beantwoord hulle voordat ons na die volgende een. Dit help my om my handel te verbeter en dit is 'n praktyk beveel om dieselfde beginners en kundiges. Wat is die Milos Een Uur Strategie MACD het gekruis in oorgekoopte fase terwyl RSI laer in oorgekoopte fase is trending. Prys die laer Bollinger bands aangeraak dus is dit moontlik 'n verdere daling in pryse kan volg. My aanbeveling sou word opsie ru-olie op 94,00 Hoekom Milos 1 uur Strategie kan suig Hierdie strategie kan suig, want dit is uiters vatbaar vir nuusgebeure. Ek raai nie om dit te gebruik op 'n dag toe die ekonomiese data is vrygestel, 'n sentrale bank vergader of verwag nuus aankondiging is op die skedule. Toe ek dit getoets die eerste dag 'n baie gemengde data is vrygestel en die strategie nie werk soos verwag. Gemengde data gee handelaars 'n rede om te breek, sodat ontleding kan nie altyd korrek nie. In elk geval gemeng en / of onverwagte nuus kan 'n negatiewe impak hê. Hoekom hierdie strategie doesn t Suig Hierdie strategie kom nie t suig, want dit werk baie goed met forex binêre opsies. Ek bereik + 75% sukseskoers handel munt pare. Tot dusver het dit dieselfde resultate oor die hele lys van algemeen verhandel forex binêre opsies geproduseer. Dit maak gebruik van 'n kombinasie van aanwysers wat daarop gemik is om onkruid uit markskommelings ten gunste van die onderliggende tendens. Die RSI, is MACD en Bollinger bands saam gebruik word om net ambagte dat die tendens volg haal en om mekaar te bevestig. Wanneer die aanwysers nie saamstem en dat 'n handelaar afwyk moet 'n balans te vind. MACD kan gebruik word om ommekeer van die tendens te voorspel. Byvoorbeeld, as die MACD aanwyser styg as pryse is nog steeds om te val, kan dit 'n uittreepunt wees en dui op 'n moontlike omgekeerde handel. Bollinger Bands kan handelaars om te vergelyk wisselvalligheid en relatiewe prysvlakke, 'n goeie manier om te teiken die korter bewegings termyn. Dit bestaan ​​uit drie bande in so 'n manier dat dit sluit die meeste van die koste van die bate. Pryse sal dikwels neiging in die rigting van 'n onlangs aangeraak band, gee handelaars 'n kans om voordeel te trek. Wanneer die aanwysers saamstem dan die sterkste seine voorkom. My Finale Gedagtes Milos oorwinnaars Amerika!

No comments:

Post a Comment